Laisvos darbo vietos

Pradžia » Struktūra ir kontaktinė informacija » Laisvos darbo vietos

 Kviečiame prie komandos prisijungti personalo administratorių ir sekretorių

PERSONALO ADMINISTRATORIUS

  1. Pareigybės lygis – B
  2. Pareigybės krūvis – 0,25 etato (10 val. per savaitę).
  3. Darbo užmokestis – pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 0,67;
  4. Sutartis neterminuota.

Specialūs reikalavimai šias pareigas atliekančiam darbuotojui

  1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ir/ar įgytą profesinę kvalifikaciją;
  2. turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausiojo archyvaro taisyklėmis;
  3. žinoti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir gebėti juos taikyti praktikoje;
  4. mokėti dirbti MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer programomis, mokėti dirbti „Biudžetas VS“, dokumentų valdymo Avilys@ programomis;
  5. gebėti taisyklinga valstybine kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.

Personalo administratoriaus pareigas atliekančio darbuotojo funkcijos:

  • tvarko visą su įstaigos darbuotojais susijusią dokumentaciją (įsakymus personalo klausimais, darbuotojų priėmimą, atleidimą, darbo sutarčių pakeitimą, priemokų skyrimą, kvalifikacijos kėlimą, konfidencialumo sutartis);
  • dirba su programos „Biudžetas VS“ Personalo moduliu;
  • formuoja ir tvarko darbuotojų asmens bylas;
  • rengia darbo sutartis, sutarčių pakeitimus, suveda jas į „Biudžetas VS“ Personalo modulį;
  • registruoja darbuotojų prašymus;
  • rengia darbuotojų atostogų grafikus, įsakymus dėl atostogų bei ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
  • kopijuoja, skenuoja dokumentus, susijusius su personalu bei laiku perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
  • užtikrina teikiamos informacijos teisingumą ir pagrįstumą;
  • saugo dokumentus ir laiku paruoštus perduoda į archyvą;
  • išėjus darbuotojui, archyvuoja jo asmens bylą, darbo sutartį ir perduoda į įstaigos archyvą;
  • nustatyta tvarka perduoda į įstaigos archyvą su personalu susijusias bylas;
  • rengia, pildo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir ne vėliau kaip kito mėnesio pirmą darbo dieną perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
  • vykdo kitus teisėtus įstaigos direktoriaus nurodymus.

 

SEKRETORIUS

  1. Pareigybės lygis – C
  2. Pareigybės krūvis – 1 etatas ( 40 val. per savaitę).
  3. Darbo užmokestis – pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 0,64;
  4. Sutartis neterminuota.

Specialūs reikalavimai šias pareigas atliekančiam darbuotojui

  • turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
  • mokėti sisteminti informaciją, mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint ir DVS „Avilys“ ir kt.);
  • žinoti Valstybinės kalbos tikslingą vartojimą, kanceliarinę kalbą, dalykinio pokalbio taisykles;
  • būti tvarkingu, kruopščiu, atidžiu, gebančiu greitai orientuotis situacijose;
  • išmanyti Dokumentų rengimo, saugojimo ir apskaitos taisykles, norminius aktus, kurie nustato specialiųjų dokumentų tvarkymo taisykles, dokumentų priėmimo į archyvą, jų saugojimo ir naudojimosi jais norminius aktus ir instrukcijas, fizinių asmenų dokumentų saugojimą, likviduojamų įmonių dokumentų perdavimo tvarką;
  • žinoti dokumentų analizavimo, sisteminimo, komplektavimo, įrišimo ir patalpinimo tam tikslui skirtose vietose tvarką;
  • mokėti rengti įvairaus pobūdžio raštus, sudaryti lopšelio-darželio dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašą;
  • gebėti bendrauti su interesantais;
  • privalumas užsienio kalbos mokėjimas.

Sekretoriaus pareigas atliekančio darbuotojo funkcijos:

  • organizuoja dokumentų valdymą įstaigoje pagal norminių dokumentų reikalavimus;
  • užtikrina gautų, siunčiamų ir vidaus dokumentų apskaitą ir registravimą;
  • tvarko raštvedybą, atlieka įvairias operacijas, naudodamasis kompiuterine technika, skirta rinkti, apdoroti ir pateikti informaciją;
  • spausdina ir daugina dokumentus pagal lopšelio-darželio direktoriaus nurodymą, skirsto ir įteikia adresatams, esant reikalui, dokumentų korektūrą patikslina su dokumento rengėju ar lopšelio-darželio direktoriumi;
  • pasirašytinai supažindina lopšelio-darželio darbuotojus su dokumentais (gautais raštais, įsakymais ir kt.);
  • priima dokumentus direktoriui pasirašyti;
  • rengia pažymas ir kitus dokumentus, reikalingus lopšelio-darželio darbuotojams, vaikų tėvams ar kitiems interesantams;
  • peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registrą, atiduoda pagal paskirtį arba su lopšelio-darželio direktoriaus rezoliucija įteikia vykdytojams;
  • kontroliuoja, kad konkretūs vykdytojai laiku įvykdytų duotus pavedimus;
  • sutvarko siunčiamą korespondenciją, atlieka registrą, patikrina, užklijuoja pašto ženklus ir išsiunčia;
  • direktoriaus pavedimu rašo laiškus, užklausas, kitus dokumentus, atsako laiškų autoriams;
  • direktoriaus nurodymu spausdina tarnybinę medžiagą (įsakymus, pranešimus, protokolus ir kt.);
  • rengia lopšelio-darželio metinį dokumentacijos planą, kasmet, laiku derina su steigėjui;
  • formuoja bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, užtikrina jų saugumą;
  • neplatina įstaigoje valdomų dokumentų turinio, informacijos, laikomos lopšelio-darželio tarnybine paslaptimi;
  • rengia reikiamų dokumentų formas, nuolat papildo jų kopijas specialiame segtuve;
  • informuoja lopšelio-darželio direktorių apie dokumentų valdymo būklę įstaigoje, teikia siūlymus kaip ją tobulinti;
  • organizuoja direktoriaus pokalbius telefonu, jam nesant užrašo gautą informaciją ir laiku praneša jos turinį, priima ir perduoda informaciją ryšio priemonėmis;
  • vykdo visus lopšelio-darželio direktoriaus nurodymus, susijusius su dokumentų valdymu;
  • kelia kvalifikaciją;
  • dirba su DVS „Avilys“.

 

Pretendentai į Personalo administratoriaus ar/ir sekretoriaus pareigybes privalo pateikti šiuos dokumentus:

  1. Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
  2. Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
  3. Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą;
  4. Gyvenimo aprašymą;
  5. Teisėto darbo su vaikais QR kodą.

Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.

Dokumentai priimami iki 2025 m. lapkričio 5 d. 12 val., darbo dienomis nuo 9 iki 15.30 val. adresu: Dainavos g. 13, Panevėžys arba el. paštu darzelis@ldzilvitis.lt.

Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir patikrinti grąžinami pretendentui.

Pokalbis su pretendentais vyks 2025 m. lapkričio 7 d. nuo 10.00 val.

Pretendentai, atitinkantys reikalavimus, bus informuojami ir kviečiami į pokalbį.

Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite  www.ldzilvitis.lt

Daugiau informacijos tel. +370 45 431365 arba el. paštu: darzelis@ldzilvitis.lt

Būtinieji slapukai

Šiais slapukais aktyvinamos pagrindinės svetainės naršymo ar prieigos funkcijos. Be šių slapukų svetainė tinkamai neveiks.