Kviečiame prie komandos prisijungti personalo administratorių ir sekretorių
PERSONALO ADMINISTRATORIUS
- Pareigybės lygis – B
- Pareigybės krūvis – 0,25 etato (10 val. per savaitę).
- Darbo užmokestis – pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 0,67;
- Sutartis neterminuota.
Specialūs reikalavimai šias pareigas atliekančiam darbuotojui
- turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ir/ar įgytą profesinę kvalifikaciją;
- turi būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos darbo kodeksu, Lietuvos Respublikos Vyriausiojo archyvaro taisyklėmis;
- žinoti dokumentų rengimo taisyklių reikalavimus ir gebėti juos taikyti praktikoje;
- mokėti dirbti MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer programomis, mokėti dirbti „Biudžetas VS“, dokumentų valdymo Avilys@ programomis;
- gebėti taisyklinga valstybine kalba sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Personalo administratoriaus pareigas atliekančio darbuotojo funkcijos:
- tvarko visą su įstaigos darbuotojais susijusią dokumentaciją (įsakymus personalo klausimais, darbuotojų priėmimą, atleidimą, darbo sutarčių pakeitimą, priemokų skyrimą, kvalifikacijos kėlimą, konfidencialumo sutartis);
- dirba su programos „Biudžetas VS“ Personalo moduliu;
- formuoja ir tvarko darbuotojų asmens bylas;
- rengia darbo sutartis, sutarčių pakeitimus, suveda jas į „Biudžetas VS“ Personalo modulį;
- registruoja darbuotojų prašymus;
- rengia darbuotojų atostogų grafikus, įsakymus dėl atostogų bei ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
- kopijuoja, skenuoja dokumentus, susijusius su personalu bei laiku perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
- užtikrina teikiamos informacijos teisingumą ir pagrįstumą;
- saugo dokumentus ir laiku paruoštus perduoda į archyvą;
- išėjus darbuotojui, archyvuoja jo asmens bylą, darbo sutartį ir perduoda į įstaigos archyvą;
- nustatyta tvarka perduoda į įstaigos archyvą su personalu susijusias bylas;
- rengia, pildo darbuotojų darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir ne vėliau kaip kito mėnesio pirmą darbo dieną perduoda Panevėžio apskaitos centrui;
- vykdo kitus teisėtus įstaigos direktoriaus nurodymus.
SEKRETORIUS
- Pareigybės lygis – C
- Pareigybės krūvis – 1 etatas ( 40 val. per savaitę).
- Darbo užmokestis – pareiginės algos pastoviosios dalies koeficientas 0,64;
- Sutartis neterminuota.
Specialūs reikalavimai šias pareigas atliekančiam darbuotojui
- turėti ne žemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
- mokėti sisteminti informaciją, mokėti dirbti kompiuterinėmis programomis (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint ir DVS „Avilys“ ir kt.);
- žinoti Valstybinės kalbos tikslingą vartojimą, kanceliarinę kalbą, dalykinio pokalbio taisykles;
- būti tvarkingu, kruopščiu, atidžiu, gebančiu greitai orientuotis situacijose;
- išmanyti Dokumentų rengimo, saugojimo ir apskaitos taisykles, norminius aktus, kurie nustato specialiųjų dokumentų tvarkymo taisykles, dokumentų priėmimo į archyvą, jų saugojimo ir naudojimosi jais norminius aktus ir instrukcijas, fizinių asmenų dokumentų saugojimą, likviduojamų įmonių dokumentų perdavimo tvarką;
- žinoti dokumentų analizavimo, sisteminimo, komplektavimo, įrišimo ir patalpinimo tam tikslui skirtose vietose tvarką;
- mokėti rengti įvairaus pobūdžio raštus, sudaryti lopšelio-darželio dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašą;
- gebėti bendrauti su interesantais;
- privalumas užsienio kalbos mokėjimas.
Sekretoriaus pareigas atliekančio darbuotojo funkcijos:
- organizuoja dokumentų valdymą įstaigoje pagal norminių dokumentų reikalavimus;
- užtikrina gautų, siunčiamų ir vidaus dokumentų apskaitą ir registravimą;
- tvarko raštvedybą, atlieka įvairias operacijas, naudodamasis kompiuterine technika, skirta rinkti, apdoroti ir pateikti informaciją;
- spausdina ir daugina dokumentus pagal lopšelio-darželio direktoriaus nurodymą, skirsto ir įteikia adresatams, esant reikalui, dokumentų korektūrą patikslina su dokumento rengėju ar lopšelio-darželio direktoriumi;
- pasirašytinai supažindina lopšelio-darželio darbuotojus su dokumentais (gautais raštais, įsakymais ir kt.);
- priima dokumentus direktoriui pasirašyti;
- rengia pažymas ir kitus dokumentus, reikalingus lopšelio-darželio darbuotojams, vaikų tėvams ar kitiems interesantams;
- peržiūri gautą korespondenciją, atlieka pirminį jos tvarkymą, registrą, atiduoda pagal paskirtį arba su lopšelio-darželio direktoriaus rezoliucija įteikia vykdytojams;
- kontroliuoja, kad konkretūs vykdytojai laiku įvykdytų duotus pavedimus;
- sutvarko siunčiamą korespondenciją, atlieka registrą, patikrina, užklijuoja pašto ženklus ir išsiunčia;
- direktoriaus pavedimu rašo laiškus, užklausas, kitus dokumentus, atsako laiškų autoriams;
- direktoriaus nurodymu spausdina tarnybinę medžiagą (įsakymus, pranešimus, protokolus ir kt.);
- rengia lopšelio-darželio metinį dokumentacijos planą, kasmet, laiku derina su steigėjui;
- formuoja bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, užtikrina jų saugumą;
- neplatina įstaigoje valdomų dokumentų turinio, informacijos, laikomos lopšelio-darželio tarnybine paslaptimi;
- rengia reikiamų dokumentų formas, nuolat papildo jų kopijas specialiame segtuve;
- informuoja lopšelio-darželio direktorių apie dokumentų valdymo būklę įstaigoje, teikia siūlymus kaip ją tobulinti;
- organizuoja direktoriaus pokalbius telefonu, jam nesant užrašo gautą informaciją ir laiku praneša jos turinį, priima ir perduoda informaciją ryšio priemonėmis;
- vykdo visus lopšelio-darželio direktoriaus nurodymus, susijusius su dokumentų valdymu;
- kelia kvalifikaciją;
- dirba su DVS „Avilys“.
Pretendentai į Personalo administratoriaus ar/ir sekretoriaus pareigybes privalo pateikti šiuos dokumentus:
- Prašymą leisti dalyvauti atrankoje;
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą;
- Išsilavinimą patvirtinantį dokumentą;
- Gyvenimo aprašymą;
- Teisėto darbo su vaikais QR kodą.
Pretendentų atrankos būdas – pokalbis.
Dokumentai priimami iki 2025 m. lapkričio 5 d. 12 val., darbo dienomis nuo 9 iki 15.30 val. adresu: Dainavos g. 13, Panevėžys arba el. paštu darzelis@ldzilvitis.lt.
Dokumentų originalai pateikiami atrankos dieną ir patikrinti grąžinami pretendentui.
Pokalbis su pretendentais vyks 2025 m. lapkričio 7 d. nuo 10.00 val.
Pretendentai, atitinkantys reikalavimus, bus informuojami ir kviečiami į pokalbį.
Informaciją apie asmens duomenų tvarkymą rasite www.ldzilvitis.lt
Daugiau informacijos tel. +370 45 431365 arba el. paštu: darzelis@ldzilvitis.lt